• Patērētāju izvēli galvenokārt ietekmē cena un iepakojuma dizains. Ja iepakojuma potenciāls tiek izmantots pareizi, tas piesaista uzmanību un veicina pārdošanu.

    Patērētāju izvēli galvenokārt ietekmē cena un iepakojuma dizains. Ja iepakojuma potenciāls tiek izmantots pareizi, tas piesaista uzmanību un veicina pārdošanu.

    Jānis Vilnītis, prezidents

  • Vairāk nekā 70% no visiem pirkumiem tiek veikti impulsīvi. Izvēli par labu vienam vai otram produktam var ietekmēt tieši produkta iepakojums un uzlīme.

    Vairāk nekā 70% no visiem pirkumiem tiek veikti impulsīvi. Izvēli par labu vienam vai otram produktam var ietekmēt tieši produkta iepakojums un uzlīme.

    Ilmārs Ozoliņš-Ozols, viceprezidents

Sazinies ar mums

 

Tālrunis +371 63424605

Mob.tālr. +371 26481339

 

Fakss +371 63436801

Latvia_Flag.png  United_Kingdom_Flag.png  Russia_Flag.png
Darba laiks
darba dienās 8:00 - 17:00

EdgarsFoto_1081_balts_fons.jpg

 

Google+